Jak nepřibírat

Již to bylo napsáno i řečeno mnohokrát. Nezbytné je změnit celkově svůj životní styl. Už samotné slovo dieta evokuje zákazy, odříkání, nepohodu. Důležité je zkrátka najít tu správnou míru a rovnováhu v jídle a pohybu. Že jste to už také slyšely? Ano, opakuje se to stále dokola. A ženy dychtíce po dokonalé postavě (pro mnohé to hlavní na celičkém světě) jako by to stále neslyšely .Trápí své tělo i ducha. Protože v této problematice rad není nikdy dost, přinášíme další.
sportující žena
 
 
Doplnění energie
Pohyb je nezbytný pro naši kondici a zdraví. Spaluje energii. Důležité je ale i to, že ji musíme rozumně doplnit. Chcete – li hubnout, doplňte jí méně. Chcete – li si váhu udržet, doplňte ji rovnoměrně.
 
Zelenina
Dnes se pořád hovoří o tzv. superpotravinách. Hlavní je zelenina. Ta je základem. Je rozmanitá a dá se připravovat na mnoho způsobů. Ale pozor, pokud si ji dáte samotnou, budete mít brzy hlad. Měly by jste ji doplnit kvalitní bílkovinou – vajíčko, maso, sýr, oříšky, semínka. Kdo má sklon k věčnému „uždibování“ nebo ho prostě „honí mlsná“ může zeleninu použít jako první pomoc. Ukousnout si mrkvičku či okurku.
zeleninový salát
 
Když sladké, tak ráno
V životě se nemá trpět. Pokud máte rádi sladké, dejte si ho ale ráno k snídani. Ale pak se přes den hýbejte. Platí staré přísloví „snídani sněz sám, o oběd se rozděl s přítelem a večeři dej nepříteli“. A když se těšíte na sladkou snídani, večer se bez sladkého snáz obejdete.
 
Sacharidy k obědu
Přílohy jako rýže, brambory nebo těstoviny si dávejte k obědu. K večeři je nejlepší se jim už vyhnout. Večeři úplně nevynechávejte! Jezte ale nejpozději tři až čtyři hodiny před spaním. Tělo má mít ideálně na zpracování potravy nastřádané za den, vyčistění a regeneraci alespoň 12 hodin.
 
Jez do polosyta
Tak to je také staré a známé. Jíst malé porce. Využijte třeba i trik s pořízením malých talířů. A zapomeňte na přídavky.
 
Opravdové jídlo
Jezte opravdové jídlo (třeba jen poloviční porci) a vyvarujte se nejrůznějších potravinových náhražek.
 
Jedna sklenka vína neuškodí
Jedna sklenička dobrého vínka po večeři nenapáchá na vaší linii nic špatného. Nezapomeňte ovšem zůstat jen u té jedné. Pozor také na různé kalorické dobrůtky podávané s oblibou k vínu či pivu.

Jak nepřibírat
4 (80%)2